Web hosting + domeniu ro. gratuit – Importanta asistentei online pentru serviciile de găzduire web

Spread the love

Presupunem următoarea situație:

Ați achiziționat un pachet de găzduire de la un furnizor web, însă după scurt timp constatați faptul că specificațiile serverului activat, nu sunt la fel cu cele menționate in momentul achiziției. Vă repeziți asupra telefonului, și în cel mai scurt timp contactați numărul de suport afișat pe web site pentru a lamurii situația.

După douăzeci de minute de ascultat aceeași melodie generica de centrala telefonică, vă răspunde un operator. Le explicați problema, iar după alte cincisprezece minute, vi se comunică faptul că trebuie să trimiteți un email echipei de suport, in care le expuneți nemulțumirea dumneavoastră.

Neavând altă soluție, deschideți aplicația de e-mail și trimiteți un mesaj la adresa menționată, în speranța unui răspuns cat mai prompt. Într-un final, după „nici” 48 de ore primiți confirmarea că, s-a produs o eroare și veți primii produsul achiziționat „în cel mai scurt timp”
Cu toții am întâmpinat astfel de situații neplăcute la un moment dat, și cu siguranță am evita pe cat de mult posibil, repetarea acestor experiențe neplăcute

Din acest motiv, Hostico vă prezintă motivele principale pentru care un suport de relații clienți de calitate, poate face diferența când vine vorba de afacerea dumneavoastră online!


Timpul înseamna bani

Nu este o noțiune nouă, însă este una pe cât se poate de adevărată. Există situații în care, exemplul menționat anterior ar duce la pierderi financiare considerabile, fapt ce putea fi evitat dacă sistemul de suport online ar fi fost unul bine pus la punct. Hostico, oferă promptitudine în comunicare indiferent de modalitatea de suport aleasă, iar orice sesizare legată de serviciile achiziționate va fi preluată în câteva minute.


Echipă vs Individ

În momentul în care aveți o problemă, echipa tehnică Hostico preia cazul dumneavoastră, iar în funcție de complexitatea problemei pot intervenii multiple persoane in același timp.
Acest lucru aduce un avantaj crucial în comparație cu soluționarea unui singur operator, atât din punct de vedere al timpului de rezolvare, cat și al calității oferite.

Expertiza profesioniștilor

Toți membrii echipei tehnice Hostico au certificare de „administrator sistem”. Indiferent că vorbim de un simplu plan de găzduire partajat, sau VPS-uri pe diferite panouri de control, ajutorul oferit va fi unul profesional.
Pe lângă acest aspect, experiența bogată dobândită dea lungul timpului va face majoritatea problemelor întâmpinate să fie unele familiare, acest fapt ducând la o soluționare mult mai rapidă față de cazurile unui suport tehnic lipsit de experiență.

Tutorialele sunt mai importante decât ați crede

La nivel național, Hostico dispune de cea mai bogată bază de tutoriale și întrebări frecvente având peste 520 postări unice complet ilustrate, iar majoritatea tutorialelor vin la pachet cu clipuri video explicite.
Combinate cu suportul live, aceste articole sunt resurse vitale de care orice utilizator se poate bucura gratuit, fie ca este sau nu client Hostico.

Deschis 24/7/365

În era digitală orele fixe de disponibilitate înseamnă un minus imens și o companie ce servește peste 12.000 clienți, nu poate închide cu adevărat niciodată. Indiferent dacă vorbim de activarea serviciilor achiziționate, generarea unei adrese de e-mail, modificarea configurație PHP, sau pur si simplu aveți nevoie de o părere suplimentară, Hostico va avea în permanență pe cineva online la dispoziția dumneavoastră!

Dacă nu sunteți convins de faptul ca Hostico oferă cel mai profesionist suport din România, in ceea ce privește furnizorii de găzduire web, vă încurajam să testați acest lucru chiar dumneavoastră!

Hostico.ro

Electromagnetica Business Park Calea Rahovei 266-268 Bucureşti,

ROMÂNIA

Tel. +4.0371.784.288

Sursa Agerpres

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: